Aloevera kosttillskott

Ja, då har jag en spännande månad framför mig. Jag har hittills bara ätit sporadiskt med kosttillskott i form av lite d-vitamin och omega 3 ibland. Nu har jag fått möjligheten att testa forevers aloevera kosttillskott under en månad för att sedan utvärdera hur det varit. Jag går in i denna månad helt utan förväntningar men hoppas givetvis på att det ska ge en kick och jag ska känna mig piggare och kanske snabbare återhämtning i samband med hård träning. Även om jag nu hållit mig ifrån förkylning under en tid så var hösten kantad av flertalet förkylningsperioder som störde träningen. Det ska som sagt bli spännande och tack Jennifer (www.mammastark.nu)för möjligheten att testa detta under en månad. Fortsättning följer...

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Då var det roliga slut....

Så lite packning som möjligt...

Då var målet nått.