Då var det roliga slut....

Tyvärr så har jag nu valt att avsluta min resa genom fjällen.  Det var nog just det att det inte blev en resa genom fjällen längre som gjorde att luften gick ur mig och hemlängtan för stor. Tanken var ju att det skulle gå genom fjällen  inte på väg E 45, det gjorde jag ju förra året.  Att bära/leda cykeln i minst 10 dagar 10-12 timmar om dagen till på kungsleden var inte riktigt heller vad jag tänkt mig.
Det var en fantastisk men jobbig en och en halv vecka jag fick i fjällen, tuffare än jag trodde  både fysiskt och mentalt. Den tuffa fysiska utmaningen har jag i och för sig gillat och många gånger gett mig fasen på att hålla samma gåtempo med cykel uppför en stenig fjällsluttning som vandraren framför😁
Trist är det att det inte gick enligt plan men det är bara bryta ihop o komma igen.
Nu återstår bara av denna trip att få hem cykeln  genom bussar o tåg.
Det är få saker som slår att vara i fjällen och jag kommer tillbaka men utan cykel och med  vandrarkängor istället.
Nu ser jag fram emot att komma hem o träffa mina tre tjejer där hemma.







Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Så lite packning som möjligt...

Då var målet nått.